"W jego oczach"
AT.Michalak
Wydawnictwo WasPos
Rok wydania 2020
Liczba stron:286
Oprawa miękka

Derek Brown ma 34 lata i charakter, który dostarcza mu wielu problemów. Jest właścicielem nieźle prosperującego klubu w Nowym Jorku. Derek to kawaler i dobrze mu z tym; przypięta do niego łatka wiecznego imprezowicza i niegrzecznego chłopca bardzo do niego pasuje. Lubi kobiety, seks i poczucie władzy. Nigdy jednak nie sypia z kobietami, które dla niego pracują.
Mia Thompson to dziewczyna, która może być ucieleśnieniem męskich fantazji, jest zjawiskowo piękna, lecz nie zdaje sobie z tego sprawy. Nigdy nie starała się podobać mężczyznom. Od zawsze wolała towarzystwo chłopców niż zazdrosnych o nią koleżanek. Ma 28 lat i jest wielką miłośniczką mieszanych sztuk walki. By utrzymać się w Nowym Jorku, podejmuje pracę jako kelnerka w klubie należącym do Dereka. Nie pasują do siebie wcale, są jak ogień i woda. Jednak Mia zakochała się w Dereku od pierwszego wejrzenia.
Tylko jest mały problem, on jest kobieciarzem który nie zamierza się zmienić.




Marzeniem Mii Thompson jest ćwiczyć w Brooklyn MMA9. Musi podjąć lepiej płatną pracę by to marzenie spełnić. Idzie na rozmowę o pracę do Insomnii. W drzwiach klubu zderza się z jakimś mężczyzną, niezwykle przystojnym, który prowadzi ją do biura gdzie ma odbyć się jej rozmowa kwalifikacyjna. Na miejscu dowiaduje się, że to sam Derek Brown ja przyprowadził.
Playboy, podrywacz, przez którego łózko przewinęło mnóstwo kobiet. Oboje są sobą zainteresowani. On z powodu jej sarnich oczu i wyjątkowej urody, ona jest nim zafascynowana. Wiadomo, że ich fascynacja przerodzi się w coś większego.

Styl autorki bardzo mi się podoba bo książkę czyta się lekko i bardzo szybko. Niestety nie porwała mnie tak jak jej opis z tyłu książki. Doszukiwałam się jakiegoś większego sensu wielu rzeczy w historii Mii, ale nie znalazłam, tak naprawdę bardzo mało jest wiadomości na temat samych bohaterów. Książka bardziej przypomina mi opowiadanie o życiu tej gorącej pary. Na uwagę zasługują sceny seksu, nie są wulgarne pomimo brutalności Dereka. Mają smak i są niezwykle zmysłowe. Widać, że autorka ma talent do opisywania intymnych scen.
Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś będę miała przyjemność spotkać się z twórczością AT.Michalak.

Miłej Lektury
życzy


Komentarze

Popularne posty