"Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera"

George R.R. Martin

Ilustrował Jonty Clark

Wydawnictwo Zysk I S-ka

Liczba stron: 160 

Oprawa twarda


„Moją bronią jest mój umysł. Brat ma swój miecz, król Robert ma młot, a ja mam umysł… umysł zaś potrzebuje książek, podobnie jak miecz potrzebuje kamienia do ostrzenia, jeśli, oczywiście, ma zachować ostrość”.

Krótki i rzeczowy. Taki jest Tyrion. Oto najlepsze, najzabawniejsze, najbardziej nieprzyzwoite i najmądrzejsze powiedzonka miniaturowego Machiavellego - karła o mózgu wielkości całej planety i sercu ze zmatowiałego złota.


Aforyzmy i dowcipy Tyriona Lannistera to najlepszy prezent dla fanów Pieśni lodu i ognia George’a R. R. Martina oraz serialu Gra o tron: zbiór przewrotnych powiedzeń niezrównanego Krasnala z Casterly Rock, z ilustracjami, których autorem jest Jonty Clark! 



"Tej jesieni królowie sypią się jak liście z drzew"

Tyrion to moja ulubiona postać stworzona przez George'a R.R, Martina. Mały niepozorny, niezbyt urokliwy mężczyzna, to nie taki głupek za jakiego mają go inni. Jest przebiegły, ma niezwykle analityczny umysł, który pozwala mu na to by przejrzeć plany innych.
Posiada także dobre serce i niezwykle cięty język, jego wypowiedzi często potrafią rozbawić czytelnika.
Ta niezbyt gruba książka to zbiór wypowiedzi zaczerpniętych z sagi "Pieśń lodu i ognia".
Podzielona na czternaście rozdziałów, każdy opowiadający o czym innym, zaopatrzony w piękne ilustracje.
Lektura niezwykle ciekawa i dostarczająca odpowiednią dawkę humoru, a także fajna sprawa dla fanów "Gry o tron".
Polecam.

Miłej Lektury
życzy






Komentarze

Popularne posty