"Wróć do mnie" 

Corinne Michaels 

Wydawnictwo Muza  

Rok wydania 2020 

Liczba stron: 416

Oprawa miękka


 Jedna noc sprzed ośmiu lat na zawsze odmieniła jego życie.

Ocaliła mnie tamtej nocy osiem lat temu.
Żadnych imion.
Żadnych obietnic.
Tylko dwoje nieszczęśliwych ludzi, desperacko pragnących ukoić swój ból i żal.
Rankiem zniknęła i zabrała z sobą cząstkę mnie. Tego dnia pojechałem na obóz dla rekrutów. Przysiągłem sobie, że nigdy nie wrócę do Pensylwanii.

Wracam tam jednak, by pochować znienawidzonego ojca. Liczę, że razem z braćmi pozbędę się zaniedbanej farmy pełnej złych wspomnień, które chciałem wyprzeć z pamięci.
I wtedy odnajduję JĄ. Jeszcze piękniejszą niż zapamiętałem. Ma dziecko. Najbardziej uroczą istotę, jaką znam.

Mimo upływu lat moje uczucia nie zmieniają się ani trochę. Tym razem robię wszystko, by ją zatrzymać, ale kiedy wychodzą na jaw bolesne tajemnice sprzed lat, boję się, że ona znowu odejdzie…

"Wróć do mnie" to część pierwsza najnowszej serii romansów zatytułowanej "The Arrowood Brothers". Bohaterami tej czteroczęściowej opowieści są bracia Connor, Declan, Sean i Jacob Arrowoodowie. Po śmierci znienawidzonego ojca wracają w rodzinne strony, by wypełnić jego ostatnią wolę. Każdego z nich czeka konfrontacja z przeszłością i własnymi uczuciami. Każdy musi podjąć decyzję, która radykalnie odmieni jego życie.


Nie znałam poprzednich książek Corinne Michaels i muszę powiedzieć, że pierwsze spotkanie i niezwykle udane. Autorka pisze bardzo lekko i nieskomplikowanie, nic nie jest wymuszone, wszystkiemu nadała naturalny bieg. Czytelnik od pierwszego słowa nie może oderwać się i czyta szybko. Sama historia miłości dwojga ludzi jest taka jak zawsze, zakochują się i chcą być razem. Motyw przemocy, który jest w ich życiu jest najważniejszy. Connor doświadczał przemocy ze strony ojca, który po śmierci żony pogubił się i myślał, że alkohol i wyładowywanie swojej agresji na swoich synach w czymś mu pomoże. Ellie znowu doświadcza przemocy ze strony męża, w obu przypadkach to przemoc fizyczna i psychiczna, która niszczy człowieka, zabiera mu cząstkę  jego duszy. Trzeba ogromnej siły by uwolnić się od swojego oprawcy, Connor razem z braćmi uciekł, Ellie wyzwoliła się dzięki niemu. W życiu każdego człowieka potrzebny jest ktoś kto da nam siłę by walczyć.
Warto sięgnąć po " Wróć do mnie " i przeczytać o walce jaką muszą stoczyć Connor i Ellie by móc być razem, ile cierpienia musi ich spotkać by się wyzwolić ze szponów strachu, lęków, obaw związanych z innym życiem.
Niezwykle mądra i dająca do myślenia książka.

Miłej Lektury
życzy


Komentarze

Popularne posty