"Żądanie miłości"
Kristen Ashley
Cykl Magdalene Tom I
Wydawnictwo Akurat
Rok wydania 2021
Liczba stron: 509
Oprawa miękka





Tak jak lubię książki Kristen Ashley, tak ta niestety nie spodobała mi się. Akcja książki strasznie się wlecze, jest rozciągnięta w czasie, wiem, że to książka obyczajowa, ale nie dzieje się w niej nic ciekawego.
Sama Josephine, główna bohaterka to kobieta po czterdziestce, która nie lubi dzieci, jest asystentka fotografa mody, jest wspaniała pod każdym względem. Musi pochować swoją ukochaną babcię i zająć się sprawami testamentu. Okazuje się, że babcia zapisała ją Jake' owi w testamencie, jakby była przedmiotem. Babcia zrobiła to bo bardzo ją kochała i chciała żeby nie była sama, Josie się ten pomysł nie podoba i jest wściekła i traktuje Jake'a  jak wroga.
Świat Josephine to świat kręcący się wkoło swojego pracodawcy Henrego Gagnona, ona świata poza nim nie widzi. Według niej jest idealny i z tego co o nim myśli wynika, że chyba się w nim podkochuje a on jej nie zauważa.
Lektura tej książki była dla mnie ciężka, nie mam nic do stylu pisarskiego autorki bo ten jest poprawny i nieskazitelny jak zawsze, ale ja jednak wolę jej Cykl Rock Chick, ten nowy cykl niestety nie jest dla mnie. Wiem, że innym czytelnikom książka może się spodobać, dlatego myślę, że znajdzie swoich odbiorców, którzy ją polubią.

Miłej Lektury
życzy


 

Komentarze

Popularne posty