"Przyjacielski układ"

Monika Rępalska

Wydawnictwo WasPos

Rok wydania 2021

Liczba stron:278

Oprawa miękka


TORI
Zgodziłam się uczestniczyć w durnym planie mojego najlepszego przyjaciela. Przez tydzień mam udawać jego narzeczoną. I tutaj pojawia się problem: ja nie chcę udawać. Zaraz powiecie: standard, laska zakochuje się w swoim kumplu i oczywiście kończą szczęśliwie. Tutaj nie będzie tak łatwo, wszystko skomplikuje jedna noc…
ERIC
Poprosiłem swoją seksowną najlepszą przyjaciółkę, żeby udawała przed moimi rodzicami moją narzeczoną. Plan wydawał się prosty, jedynie nie przewidziałem kilku rzeczy, które totalnie spieprzyły naszą przyjaźń. Teraz staram się to naprawić, tylko czy dam radę?
Przyjaciele na zawsze, tak było wtedy…

Autorka „Zniszczonej” i „Aniołów ciemności. Piekielna miłość” w nowym, romantycznym wydaniu. „Przyjacielski układ” niejeden raz wywoła uśmiech na waszej twarzy oraz przywoła podniecający, pełen napięcia dreszcz emocji.



Nie istnieje przyjaźń między mężczyzną a kobietą. Tori i Eric są tego dokładnym przykładem. Sytuacja tylko sprzyja temu by Victoria mogła spełnić swoje fantazje na temat przyjaciela, którego kocha od pięciu lat. Układ w który wchodzą świadomie dla dobra Erica, przeradza się w coś głębszego. A jeśli chodzi o tą dwójkę nic nie może być normalne. Ona narwana, pyskata. On przystojny, niczego nie świadomy mężczyzna. Razem starają się stworzyć fikcyjny związek, przysparza im nie lada kłopotów ale i dużo śmiesznych sytuacji.

Kolejna książka Moniki Rępalskiej, która mnie urzekła. Bohaterowie jak zawsze są realistyczni i dość zabawni, są niezwykle ludzcy. Czyta się bardzo szybko i można się naprawdę dobrze bawić czytając perypetie tych dwoje. Autorka ma lekkie pióro i widać, że tworzenie takich interesujących historii przychodzi jej bardzo łatwo. 
Polecam Wam ją gorąco a ja zmykam do lektury kolejnej książki, która na mnie czeka.

Miłej Lektury
życzy


Komentarze

Popularne posty