"Zostań dla mnie"

Tom IV cyklu Braci Arrowood

Corinne Michaels

Wydawnictwo Muza

Rok wydania 2021

liczba stron:383

Oprawa miękka


W „Zostań dla mnie”, ostatniej części serii, pierwszoplanowym bohaterem jest Jacob. Robi karierę filmową w Hollywood, jako przystojny kawaler jest obiektem zainteresowania paparazzi i prasy plotkarskiej. Nie pasuje do małego Sugarloaf, ale zgodnie z ostatnią wolą ojca musi tu spędzić sześć miesięcy. Kiedy spotyka Brennę Allen, jego świat staje na głowie. Czy wykorzysta szansę na prawdziwą miłość i znajdzie powód, by zostać w swoim rodzinnym miasteczku?

„Hollywood nauczył mnie wszystkiego, co wiem o związkach, prócz tego, jak w nich trwać. Jako aktor stałem się mistrzem udawania. Udawania, że koszmarne dzieciństwo nie miało na mnie wpływu. Udawania, że wszystko w porządku. Udawania, że wiem, jak ocalić siebie, dziewczynę, cały ten przeklęty świat.

Zawsze jednak znałem prawdę – nie jestem niczyim bohaterem.

Do czasu, kiedy muszę wrócić do Sugarloaf na sześć miesięcy, a Brenna Allen daje mi szansę udowodnienia, że mogę zostać jej bohaterem. Ona jest wszystkim, czego pragnąłem, a czego nie mogę mieć. Jej złamane serce, piękna twarz i cudowne dzieci wywracają mój świat do góry nogami. Zamiast przygotowywać się do następnej głównej roli, zaczynam reżyserować sztukę teatralną w miejscowym gimnazjum.

Wszystko dla samotnej matki z małego miasteczka.

Byle tylko zobaczyć jej uśmiech.

Im dłużej tu jestem, tym bardziej chcę zostać. Dla niej. Zacząć życie od nowa w miejscu, do którego nigdy nie chciałem wracać.

Kiedy jednak wszystko się komplikuje, muszę zdecydować, czy dla kobiety, którą kocham, lepiej będzie, jeśli zostanę czy wyjadę?”

Czteroczęściowa opowieść, której bohaterami są bracia Connor, Declan, Sean i Jacob Arrowoodowie. Po śmierci znienawidzonego ojca powracają w rodzinne strony, by wypełnić jego ostatnią wolę. Każdego z nich czeka konfrontacja z przeszłością i własnymi uczuciami. Każdy musi podjąć decyzję, która radykalnie odmieni jego życie.

 


Ostatni tom, czas pożegnać się z czterema przystojniakami Arrowood. Jacob to aktor, który zrobił karierę w Hollywood. Kiedy dowiaduje się co go czeka dzięki ojcu, co ten pijak sobie wyobrażał pisząc testament. Tak jak swoi bracia nie ma wyjścia i musi pół roku mieszkać w znienawidzonym miejscu, z którego kiedyś uciekli i obiecali sobie, że nigdy nie wrócą. Jego bracia właśnie odnaleźli tutaj szczęście, mają kobiety, które kochają ponad wszystko. A może ojciec wiedział co robi, może w ten sposób chciał odkupić wyrządzone im krzywdy. Może ojciec doskonale wiedział, co musieli porzucić żeby ratować siebie i jego. 

Jacob poznaje Brenne i jej dwójkę dzieci, nigdy wcześniej się nie znali. Ona straciła męża, on za to nie zamierza zostać dłużej niż to konieczne w Sugarloaf. Oboje czują jakieś przyciąganie między sobą, ale nauczeni przez życie robią wszystko by się do siebie zrazić. Jednak tak się nie da żyć na dłuższą metę i powoli zakochują się w sobie. Jacob jednak wolałby stąd szybko uciec, czy może jednak da szansę miłości?

Żal żegnać się z ta serią, ale braci jest tylko czterech. Każdy tom daje nam coś wyjątkowego, każda opisana relacja jest inna, z każdej czytelnik wyciągnie coś mądrego dla siebie.

Warto sięgnąć po każdy tom cyklu i zapoznać się braćmi i ich ciekawymi perypetiami miłosnymi.

Miłej Lektury

życzy



Komentarze

Popularne posty