"Odwet"

Zemsta ważniejsza niż życie

Darcy Trigovise

Wydawnictwo WasPos

Rok wydania 2021

Liczba stron: 350

Oprawa miękka


Nigdy nie byłem dobrym człowiekiem.
Kradłem, piłem, imprezowałem – to był sens mojego życia. To wszystko skończyło się pewnej nocy, kiedy napad nie przebiegł zgodnie z planem, a rano obudziłem się z raną od noża i kajdankami na rękach. Dziesięć lat. Spędziłem dziesięć lat w więzieniu. Przetrwałem tylko dzięki planowaniu zemsty. Nie byłem już tym samym chłopakiem. Sensem mojego życia stał się odwet na tych, którzy niegdyś byli mi jak bracia...

Zawsze byłam dobrą dziewczyną.
Uczyłam się, byłam grzeczna, uprzejma i optymistycznie patrzyłam w przyszłość. Później trafiłam na złego mężczyznę. Mężczyznę, który miał mnie kochać i chronić, a jednak to ja musiałam chronić przed nim siebie oraz nasze dzieci. Dwanaście lat. To trwało dwanaście lat, zanim los się do mnie uśmiechnął. Ale zmieniłam się. Nie byłam już tą samą dziewczyną. Sensem mojego życia stały się dzieci i zapewnienie im wszystkiego, czego potrzebują. Wtedy znów trafiłam na złego mężczyznę...

Nienawiść, niechęć, pożądanie, miłość. Cięte riposty i odrobina humoru.

Dwie skrzywdzone dusze. Dwa złamane serca. Jedna miłość i jedna zemsta, która może zniszczyć wszystko...


Cornelius wychodzi z więzienia, musi jakoś na nowo nauczyć się żyć, przez cały pobyt w więzieniu żył chęcią zemsty, wie też, że musi znaleźć pracę by jakoś przeżyć.

Ariana po ucieczce od Dave'a, który ją bił, dręczył i terroryzował psychicznie, mieszka u swoich dziadków i pomaga im prowadzić rodzinny sklep. Nie jest łatwo być matką dwójki dzieci, bliźniaków, chłopca i dziewczynki. Kyle i Lilly to dzieci w wieku dwunastu lat, Lilly cicha i spokojna, Kyle bardzo narwany i same kłopoty z nim, dorasta i brak mu ojca, który mógłby być wsparciem dla chłopca. Ariana nie umie sobie z nim poradzić, a jeszcze dziadek zatrudnia nowego pracownika. To oczywiście Cornelius, gburowaty, chamski, nie wychowany ale także pociągający. Podoba jej się ten mężczyzna, oboje się nienawidzą, jedno drugiemu dogryza jak może. Tylko wiadomo, że ten kto się czubi ten się lubi. Oboje są osobami, których przeszłość nie była idealna, mają swoje złe doświadczenia, wszystkiego co nowe i czego nie znają jest im zupełnie obce. Czy tych dwoje odnajdzie drogę do szczęścia i czy to będzie ich wspólna droga...

Wspaniała książka, w której się zakochałam. Wszystko to dzięki autorce, która stworzyła niesamowitą historię, widać, że nie brak jej talentu do wprawnego operowania słowem. Tworzy z lekkością swoich bohaterów i otaczający ich świat. Każdy z bohaterów ma swoje wyjątkowe charaktery i są naprawdę idealni. Ja osobiście uwielbiam Corneliusa, prawdziwy mężczyzna i nie przeszkadza mi jego zadziorność ani nadmierna opiekuńczość. Czytając "Odwet" naprawdę spędziłam miło czas i wiem, że chętnie sięgnę po inne książki autorki!!!

Miłej Lektury

życzy



Komentarze

Popularne posty