Patronat

"(Nie) Realna Magia"

Antologia opowiadań

Erotyka w fantasy +

Wydawnictwo HM

Rok wydania 2022

Liczba stron: 380

Oprawa miękka


Antologia opowiadań “(Nie)realna magia” zawiera dwanaście erotycznych historii osadzonych w fantastycznych światach. Od steampunka przez fantasy z motywami słowiańskimi po space romance i urban fantasy. Powstała jako wynik współpracy między autorami wydającymi już na polskim rynku, jak i zdolnymi debiutantami, którzy w ramach naboru napisali oryginalne teksty.

To lektura dla wszystkich fanów erotyki w historiach fantasy.

W antologii spotkasz bogów, demony, zmiennokształtnych, czarownice... a nawet androida, półmechanicznego lorda, modliszkę, kupidyna, sukkuba i nieumarłą!



Nie czytałam jeszcze tak fascynującej antologii. Dwanaście opowiadań, które są niezwykłe i szkoda, że tak krótkie bo ja bym chętnie poznała dalsze losy bohaterów. Każde z nich jest wyjątkowe, mam swoich ulubionych autorów, których twórczość już znam. Jestem też mile zaskoczona autorami, z którymi wcześniej nie miałam styczności. Jestem pod wrażeniem ich stylu i zdolności do tak wprawnego operowania słowem. E.Raj i Camille Gale to autorki, które bardzo cenię i kocham ich twórczość. Piszą rewelacyjnie i zawsze można brać każdą ich książkę w ciemno, nigdy się nie zawiodłam. Zaskoczył mnie Grzegorz Wielgus swoim opowiadaniem "Niech żyje król". Muszę Wam powiedzieć, że opowiadanie ukazuje jak wielką autor ma wyobraźnię, a główna bohaterka opowiadania Fais jest niesamowitą kobietą, która według mnie do wszystkiego podchodzi z pewnym uśmiechem na twarzy, który w każdej chwili może przerodzić w pełen kpiny i dezaprobaty uśmiech. Jest przebiegła i tylko zemsta da jej to czego chce. 

"Łowy" Eweliny Kasiuby to opowiadanie, które ukazuje, że kto się czubi ten się lubi. Rosa gardzi Erykiem, to potężny wiking, któremu nie ufa. Radomir jej brat za to uczynił go swoją prawą ręką i powierzyłby mu swoje życie. Łowy to nic innego jak złapanie swojej wybranki podczas biegu przez las. Eryk chce dostać Rosę, zrobi wszystko by ją mieć tylko pytanie czy ona go zechce skoro tak go nie lubi?

"Pakty" Martyny Ludwig to mroczne opowiadanie, które bardzo mi się podoba. Ma w sobie to coś co przyciąga uwagę czytelnika, magia przeplata się z pożądaniem, nad którym ciężko zapanować. Klimat opowiadania też jest idealny, czasy epoki wiktoriańskiej plus elementy steampunk dają niesamowity efekt. Ze stron wyziera drapieżność połączona z delikatnością tamtych czasów. Podobają mi się elementy fantasy wplecione pomiędzy to wszystko. Mam wrażenie, że każda kobieta ma w sobie coś z Emmy, głównej bohaterki opowiadania.

Bardzo chciałabym streścić Wam wszystkie opowiadania, ale wtedy nie mielibyście żadnej przyjemności z czytania.
Wiele dobrego słyszałam o twórczości D.B.Foryś, do tej pory nie było dane mi zapoznać się z twórczością autorki, i muszę przyznać rację innym. Bardzo dobrze pisze. Opowiadanie "Dama Pik" jest rewelacyjne i skradło moje serce.
E.Raj w swoim opowiadaniu "Android" jak zawsze pokazała swoje poczucie humoru i niesłabnący talent do operowania słowem. Chylę czoło!

Każde opowiadanie jest wyjątkowe, erotyka w nich jest pełna smaku, wyrafinowana, czasami lekko brutalna, ale na poziomie tej granicy, którą lubią kobiety i mężczyźni, trochę perwersyjna ale ze smakiem. To najlepsze erotyczne momenty jakie było dane mi czytać, powodują szybsze bicie serca.
Cieszę się, że to mój patronat, jest naprawdę wartościową Antologią i myślę, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Polecam Wam ją z całego serca!!!

Miłej Lektury
życzy


 


Komentarze

Popularne posty